Friday, January 20, 2012

Mάρκος Καραμπέρης,ο εκβιαστης!!!

Μου τηλεφώνησε έξαλλος ο φυγο,γιατί έμαθε οτι συνελήφθη ο αρχινταβατζής της Θεσσαλονίκης Mάρκος Καραμπέρης και μου ειπε επι λεξε鴨
<<Αυτό το ανθρωποειδές που λέγεται Mάρκος Καραμπέρης,εκβίασε τον Σεπτέμβρη του 2009 τον αδελφό μου και τους συνεταίρους τους που εχουν και εκμεταλλεύονται το Kitchen bar Θεσσαλονίκης,δηλ το κόσμημα της πόλης στην εστίαση.Συγκεκριμένα κατάφερε και ανέτρεψε με τις ύποπτες διασυνδέσεις του προγενεστερο και εντελώς νόμιμο διαγωνισμό του Ο.Λ.Θ για την μίσθωση του χώρου που έγινε καλοκαίρι του 2009,κατά τον οποίον ειχε κατοχυρωθεί στην εταιρία συμφερόντων του αδελφού μου και των συνεταίρων του ο χωρος,τον οποιον εκμεταλλεύονται επιτυχως απο τις αρχες του 2000.Ετσι επαναπροκυρηχτηκε νεος πλειστηριασμός,επειδη οι μαριονέτες του Ο.Λ.Θ υπάκουσαν στις διαταγές του αρχινταβατζή,ο οποιος δεν πρόλαβε να συμμετάσχει στον πλειστηριασμο του Ιουλίου,και εν τέλει ορίστηκε ημερομηνία επαναπλειστηριασμού τον Σεπτέμβρη του 2009.Ανήσυχος και έντρομος ο αδελφός μου πληροφορήθηκε απο τους συναιτέρους του στην Θεσσαλονίκη οτι ο αρχινονός έτοιμαζε πλήρη φάκελλο για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό.Μάλιστα διέδιδε παντού οτι θέλει 600.000 ευρώ απο την εταιρία του αδελφού μου,αλλιώς θα υπερθεμάτιζε στα ύψη,θα έπαιρνε τον χώρο οπωσδήποτε και σε οποιαδήποτε τιμή,και μετά με τις διασυνδέσεις του θα κατάφερνε να μειώση το ύψος του μισθώματος σε αστείο επίπεδο,και ολα καλά!!!Εν οψει αυτού του έμμεσου αλλά σαφούς εκβιασμού,και προκειμένου να βοηθήσω τον αδελφό μου,ανέβηκα στην Θεσσαλονίκη και τον συναντήσα σε κάποιο εστιατόριο πολυτελείας στα Λαδάδικα ιδιοκτησίας του.Του ζήτησα να βρεθεί μια λυση,και μετά απο πολύωρες διαπραγματεύσεις μου απάντησε την επομένη οτι λογω εκτίμησης και σεβασμού στο πρόσωπο μου μειώνει την απαίτηση του στις 300.000 ευρώ οριστικά και αμετάκλητα.Επειδή ο αδελφός μου ήθελε πολυ τον χώρο,παρα την πολη ψηλή τιμή εκκίνησης,διοτι έχει συναισθηματικό δέσιμο με τον συγκεκριμένο χώρο,και δεδομένου οτι εμένα δεν μου έπεφτε λόγος,συμφώνησε τελικά να υποκύψει στις απαιτήσεις του,αλλα επειδή δεν ειχε την εποχή εκείνη ρευστότητα,με παρακάλεσε και το δέχτηκα να δώσω εγω τα χρήματα στον Mάρκο Καραμπέρη,και θα μου τα έδινε αργότερα σταδιακά.Οπερ και εγένετο!Πράγματι την παραμονή του πλειστηριασμού ανέβηκα στην Θεσσαλονίκη αγκαλιά με τις 300.000 ευρω,κατέλυσα στο ξενοδοχείο Δαιος,συνεννοηθήκα με τον Mάρκο Καραμπέρη για την διαδικασία καταβολής του κολοκουρου για το επόμενο πρωι.Την επομένη(ημέρα του πλειστηριασμού),συναντηθήκαμε πρωι πρωι στο Kitchen bar,με ιδανικές καιρικές συνθήκες ήπιαμε το καφεδάκι  εξω αναπνέοντας Θερμαικό,απαίτησε και έλαβε ΠΡΟ ΤΟΥ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥ την τσάντα(Fendi) γεμάτη με 60 δεσμίδες των 5000,και πεταχτήκαμε ακριβώς απέναντι στα γραφεία του Ο.Λ.Θ,όπου είχε ηδη κατατεθεί ο φάκελλος για την συμμετοχή της εταιρίας του αδελφού μου.Κατέθεσε και ο ίδιος φάκελλο(για το θεαθήναι),υπερθεμάτισε μια φορά(για τα μάτια του κόσμου),τον κάλυψε αμέσως μετά με υπερθεμάτιση +2% η εταιρία του αδελφού μου και τέλος!Αυτος μπήκε σε μια ασημένια Mercedes 600 amg/coupe με τον οδηγό του κάποιον πρώην μπάτσο(ΕΚΑΜ),και η υπόλοιπη συνοδεία του(5 μπράβοι+3 μπάτσοι εν ενεργεία!)φύγανε με 3 άλλα αυτοκίνητα.Και εγω έμεινα περίλυπος να κοιττάω την αδεια fendi....
Εν κατακλείδι,Αν ο Εισαγγελέας που ασχολείται τωρα με το θέμα θέλει να διερευνήσει ΚΑΙ αυτόν τον εκβιασμό του Mάρκου Καραμπέρη ,δεν έχει παρά να ψάξει την συγκεκριμένη ημερομηνία τις καταθέσεις στους λογ/μους του Mάρκου Καραμπέρη,στις τράπεζες που συνεργαζόταν και θα βρει μια κουφή κατάθεση 300.000 ευρω.Τα δικά μου 300.000.Αν θέλει να το επεκτείνει,να ασκήσει δίωξη για συνέργεια σε ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και στον "κολλητό" Διευθυντή της Τράπεζας που τα παρέλαβε,τα ξέπλυνε και τα κατέθεσε στον λογ/μο του Mάρκου Καραμπέρη.
ΟΛΟΙ οι ανωτέρω ισχυρισμοί μου αποδεικνύονται με "πεντακάθαρο" οπτικοακουστικό υλικό,γιατί ως γνωστόν λόγω ζαχάρου ξεχνάω συνεχώς,και ετσι αναγκαζόμουν καθε ενέργεια,επαφή,συζήτηση που έκανα τοτε να την βιντεο-μαγνητοσκοπώ,ετσι για να μην ξεχνιόμαστε!
Τα τηλ που μου ειχε δωσει τοτε ο Mάρκος Καραμπέρης για συννενοηση ειναι τα εξης
α)6937252252(κινητο) β)2310-502540/2310-555990(γραφειο 1)γ)2310-320324(γραφειο 2)δ)2310-471664-489105(οικια).
Με όλους αυτούς τους αριθμούς εχω επικοινωνήσει μέσω του δικου μου κινητού 6944592105.
Αν ο Εισαγγελέας που ερευνά την υπόθεση διαβεβαιώσει τους δικηγόρους μου οτι εφ`οσον παραδώσω αρμοδίως αυτο το c.d/dvd,που αποδεικνύει(απο την αρχική κουβέντα για να κλειστη το ραντεβού,μέχρι την τελική παράδοση των 300.000 ευρω απο μένα στα χερια του Mάρκου Καραμπέρη),την εκβίαση απο πλευράς του,ΔΕΝ θα διωχθώ εγω για παραβίαση του απορρήτου συνομιλίας κ.λ.π,τοτε το c.d/dvd θα βρίσκεται στα χέρια του σε 1 εβδομάδα απο σήμερα!
Τώρα στο δια ταύτα    
Η απαίτηση απο πλευράς μου απο τον Mάρκο  Καραμπέρη ισούται με τον προιόν που θα προκύψει αν υπολογίσουμε το αρχικό ποσόν των 300.000 ευρω,με επιτόκιο 10% μηνιαίως(οσο ακριβώς χρέωνε τα θύματα του και τα οδηγούσε στην αυτοκτονία!!!).Απο το τελικό ποσόν των 2.000.000!!!ευρω θα αφαιρέσω τις 300.000 ευρω,και το υπόλοιπα 1.700.000 ευρω θα διατεθούν στις οικογένειες των 2 φουκαράδων που έσπρωξε σε αυτοκτονία,και όσων άλλων φουκαράδων εχει δανείσει κατ`αναλογίαν με μαθηματικό τύπο.>>
Αυτα μου υπαγόρευσε ο τρελλοφυγό.Και επειδή τον ξέρω...ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ!!!
Leo Petrobeakos
BVI     

No comments:

Post a Comment